Allesbehalve stroperig: zo werd Nederlands befaamde koekje Altavia Unite’s signatuur 1024 765 Altavia Unite

Allesbehalve stroperig: zo werd Nederlands befaamde koekje Altavia Unite’s signatuur

Veel briljante life changers beginnen vaak klein en simpel, of zijn in eerste instantie niet eens zo bedoeld. De Post-it bijvoorbeeld. Dat was het resultaat van Dr. Spencer Silvers mislukte poging tot het bedenken van een supersterke lijm. Nadat deze lijm vier jaar op de plank had gelegen, gebruikte collega Arthur Fry deze zwakke lijmtechniek…

Van rijplezier naar speelplezier: het BMW Speelplezier doeboek 1024 765 Altavia Unite

Van rijplezier naar speelplezier: het BMW Speelplezier doeboek

Van een creatieve test in de coronaperiode naar een educatieve editie met een onderliggende boodschap; het BMW Speelplezier doeboek is een mooi voorbeeld van hoe een enthousiast idee binnen afzienbare tijd serieus vorm kan krijgen én succesvol is ontvangen. Plezier voor het hele gezin Wat doe je als de wereld tijdelijk stil lijkt te staan door…

Altavia Unite wint zilver op de Dutch Interactive Awards 2500 1667 Altavia Unite

Altavia Unite wint zilver op de Dutch Interactive Awards

50 jaar BMW M Knockout Tournament  Met deze interactieve, meeslepende Instagramactivatie voor BMW Nederland ter ere van 50 jaar BMW M namen we strijdlustige BMW fans mee de arena in. Tijdens 31 battles tussen verschillende epische BMW M modellen speculeerden, voorspelden en stemden fans welke auto de titanenstrijd zou winnen. Het knock out format was…

Altavia’s Newcomers Day: Irene en Romy in Paris 1024 765 Altavia Unite

Altavia’s Newcomers Day: Irene en Romy in Paris

Bij Altavia Unite gebeurt er veel. Dag in dag uit wordt er gewerkt aan mooie, creatieve projecten. Een enthousiast team van experts werkt keihard om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen, en met resultaat! Het gevolg: een steeds groter wordende klantenkring en nog omvangrijkere projecten. Om onze kwaliteit te kunnen blijven waarborgen was dan…

Hoe val je op in de eindeloze contentstroom? 1024 765 Altavia Unite

Hoe val je op in de eindeloze contentstroom?

Met de explosieve groei van sociale media en online advertising is de vraag naar content de afgelopen jaren vertienvoudigd. Hoe zorg je er als merk voor dat je op de juiste manier aanwezig bent op alle verschillende platformen? Hoe trek je de aandacht op die overvolle tijdlijnen? En hoe houd je het maken van al…

Marketing en distributie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden 1024 765 Altavia Unite

Marketing en distributie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden

Veel van het werk dat we bij Altavia Unite doen en maken, is voor iedereen zichtbaar. Maar wat mensen vaak niet weten, is dat we ons werk ook letterlijk de winkels inbrengen. In Zoetermeer staat namelijk ons eigen distributiecentrum waar we voor klanten hét verschil maken op het gebied van opslag, fulfillment, signing en placement.…

Met slimme automatiseringsoplossingen krijgen retailers controle en overzicht 1024 765 Altavia Unite

Met slimme automatiseringsoplossingen krijgen retailers controle en overzicht

De complexiteit van communicatie wordt steeds groter. Drukwerk wordt gecombineerd met led-schermen, social media en online folders. Winkeliers willen acties kunnen afstemmen op de eigen, lokale situatie. En de vraag om relevantie vereist een zo kort mogelijke time-to-market. Met slimme automatiseringsoplossingen helpen we retailers controle en overzicht te houden. De instore uitdagingen van Etos Er…

Internationale samenwerking met 45 business units 1024 765 Altavia Unite

Internationale samenwerking met 45 business units

Bij Altavia Unite hebben we heel wat in huis. Met maar liefst 55 experts op het gebied van strategie, creatie en productie kunnen we klanten van begin tot eind ondersteunen bij hun marketingcommunicatie. Daarbij maken we slim gebruik van alle resources die binnen de Altavia Group aanwezig zijn. En met 45 business units wereldwijd, zijn…

New campaign: bp Turbosparen 1000 1333 Altavia Unite

New campaign: bp Turbosparen

In times of rising energy prices bp decided to use their FreeBees loyalty program to reward their customers with three times as much discount on their next fuel-up. They asked Altavia Unite to think about a striking way to promote this extraordinary temporary savings multiplier. Naturally the idea of developing a campaign which could potentially…

Uitdagende tijden voor werkgevers 1024 765 Altavia Unite

Uitdagende tijden voor werkgevers

Maximale inzet, en op het hoogste niveau presteren. Elke dag weer. Als werkgever vragen we nogal wat van onze mensen. Maar dat vraagt ook wat van ons als werkgever. Wij moeten de omstandigheden creëren waarin iedereen optimaal zijn werk kan doen. In deze uitdagende tijden doen we er dan ook alles aan om de positieve…

Subscribe to our newsletter.

We’ll use your email address for the sole purpose of sending you our newsletter. Privacy Policy.

Error: Contact form not found.