Hoe val je op in de eindeloze contentstroom? 1024 765 Altavia Unite

Hoe val je op in de eindeloze contentstroom?

Met de explosieve groei van sociale media en online advertising is de vraag naar content de afgelopen jaren vertienvoudigd. Hoe zorg je er als merk voor dat je op de juiste manier aanwezig bent op alle verschillende platformen? Hoe trek je de aandacht op die overvolle tijdlijnen? En hoe houd je het maken van al…

Marketing en distributie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden 1024 765 Altavia Unite

Marketing en distributie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden

Veel van het werk dat we bij Altavia Unite doen en maken, is voor iedereen zichtbaar. Maar wat mensen vaak niet weten, is dat we ons werk ook letterlijk de winkels inbrengen. In Zoetermeer staat namelijk ons eigen distributiecentrum waar we voor klanten hét verschil maken op het gebied van opslag, fulfillment, signing en placement.…

Met slimme automatiseringsoplossingen krijgen retailers controle en overzicht 1024 765 Altavia Unite

Met slimme automatiseringsoplossingen krijgen retailers controle en overzicht

De complexiteit van communicatie wordt steeds groter. Drukwerk wordt gecombineerd met led-schermen, social media en online folders. Winkeliers willen acties kunnen afstemmen op de eigen, lokale situatie. En de vraag om relevantie vereist een zo kort mogelijke time-to-market. Met slimme automatiseringsoplossingen helpen we retailers controle en overzicht te houden. De instore uitdagingen van Etos Er…

Internationale samenwerking met 45 business units 1024 765 Altavia Unite

Internationale samenwerking met 45 business units

Bij Altavia Unite hebben we heel wat in huis. Met maar liefst 55 experts op het gebied van strategie, creatie en productie kunnen we klanten van begin tot eind ondersteunen bij hun marketingcommunicatie. Daarbij maken we slim gebruik van alle resources die binnen de Altavia Group aanwezig zijn. En met 45 business units wereldwijd, zijn…

New campaign: bp Turbosparen 1000 1333 Altavia Unite

New campaign: bp Turbosparen

In times of rising energy prices bp decided to use their FreeBees loyalty program to reward their customers with three times as much discount on their next fuel-up. They asked Altavia Unite to think about a striking way to promote this extraordinary temporary savings multiplier. Naturally the idea of developing a campaign which could potentially…

Uitdagende tijden voor werkgevers 1024 765 Altavia Unite

Uitdagende tijden voor werkgevers

Maximale inzet, en op het hoogste niveau presteren. Elke dag weer. Als werkgever vragen we nogal wat van onze mensen. Maar dat vraagt ook wat van ons als werkgever. Wij moeten de omstandigheden creëren waarin iedereen optimaal zijn werk kan doen. In deze uitdagende tijden doen we er dan ook alles aan om de positieve…

De cirkel rond: BMW’s Jubilea Award in een duurzaam jasje 1920 1434 Altavia Unite

De cirkel rond: BMW’s Jubilea Award in een duurzaam jasje

Hoe vier je langdurige partnerships op een manier die helemaal bij jou als bedrijf past? Die vraag werd door BMW Group aan Altavia Unite gesteld. Het antwoord: een esthetische prijs ter ere van je dierbaarste samenwerkingen. Voor BMW werd dat een 100% recyclebaar statement piece dat tientallen jaren meegaat. Momenteel zijn er in Nederland 53…

MG Motor Europe and Altavia Unite keep moving forward 1218 1218 Altavia Unite

MG Motor Europe and Altavia Unite keep moving forward

After a competitive pitch, MG Motor Europe decided to continue working with Altavia as its preferred social media agency. Together, we will keep growing MG’s social following in Europe. It’s electrifying! 155,000 new followers   In the past two years, we’ve been responsible for setting up and rolling out the social media strategy for automotive…

The Bollenbozen reading nook: a sustainable impact meter for Bol.com 1600 806 Altavia Unite

The Bollenbozen reading nook: a sustainable impact meter for Bol.com

Bol.com asked Altavia Unite to come up with an inspirational impact meter for their ‘Bollenbozen’ programme. Sometimes, creativity and sustainability come together in the best way possible.   The bol.com bollenbozen initiative   We all deserve equal opportunities for landing our dream job. However, in the Netherlands and Belgium, not everyone has the same chances…

bp pulse in Nederland: een uitgebreide toolkit met een ambitieuze startdatum 1083 722 Altavia Unite

bp pulse in Nederland: een uitgebreide toolkit met een ambitieuze startdatum

Bij Altavia Unite doen we er alles aan om onze klanten te helpen hun werk en processen te vereenvoudigen. Toen bp bij de lancering van drie nieuwe laadstations in Nederland wel wat power kon gebruiken, schakelden we in rap tempo naar de hoogste versnelling.   Snelle marktintroductie Met het oog op een duurzamere toekomst biedt…

Subscribe to our newsletter.

We’ll use your email address for the sole purpose of sending you our newsletter. Privacy Policy.