Automatisering bij Etos: Meer data en meer maatwerk leiden tot 30% minder papier 1692 1029 Altavia Unite

Automatisering bij Etos: Meer data en meer maatwerk leiden tot 30% minder papier

Papieren promotie- en display-materiaal blijft bij Etos belangrijk, maar dankzij de inzet van gedetailleerde informatie over alle winkels en slimme automatisering kon het bedrijf zo’n 30% besparen in zijn papiergebruik en tegelijkertijd beter maatwerk bieden voor iedere individuele winkel.   Klimaat, kosten en klant: dat zijn de drie pijlers waarop drogisterijketen Etos haar business improvements stoelt. Consultant…

Bringing brands and people together: this is Altavia Unite 1024 768 Altavia Unite

Bringing brands and people together: this is Altavia Unite

Altavia Sumis and FEL will be continuing together under a new name: Altavia Unite. This repositioning fits seamlessly within a transition that is visible throughout the market: the need to connect people and brands. We spoke with Managing Director Stefan Hijstee about this high-impact transition. “At Altavia Unite, we bring brands and people together.” Two…

How human is your brand? 1246 720 Altavia Unite

How human is your brand?

In our modern economy, consumers expect much more from a brand than just a boring sales pitch. It’s no longer enough for a brand simply to offer a great product or service in order to maintain consumer loyalty, especially given the ever-expanding pool of competitors. In order to stand out from the rest, buyers now…

Subscribe to our newsletter.

We’ll use your email address for the sole purpose of sending you our newsletter. Privacy Policy.